Η γυναίκα έφυγε απο την οικία της αφήνοντας σημείωμα και τελικά εντοπίστηκε αναίσθητη σε χωράφι. Πλέον νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Αγρινίου.
Τα ίχνη της γυναίκας χάθηκαν το απόγευμα της Δευτέρας (15/9). Ο γιος της δήλωσε την εξαφάνιση, σήμανε συναγερμός και έγιναν αναζητήσεις από Πυροσβεστική και Αστυνομία.
Τελικά η γυναίκα βρέθηκε τις πρωινές ώρες σήμερα ,Τρίτη (16/9), σε χωράφι σε σημείο κοντά στην οικία της.
Σύμφωνα με πληροφορίες η 60χρονη μεταφέρθηκε σε κωματώδη κατάσταση στο νοσοκομείο Αγρινίου. Η αστυνομία ενεργεί την προβλεπόμενη έρευνα.
Πηγή: AgrinioNews.gr




























