Φωτιά ξέσπασε το απόγευμα της Δευτέρας (22/09) στην Καλαμάτα, και συγκεκριμένα νότια της περιοχής Ασπροπουλιά. Η φωτιά καίει σε σημείο με χαμηλή βλάστηση και καλαμιές χωρίς να συνιστά απειλή για οικιστικό κομμάτι.
Σε πλήρη εξέλιξη η επιχείρηση της Πυροσβεστικής
Άμεση ήταν η κινητοποίηση της Πυροσβεστικής, σύμφωνα με την οποία η φωτιά «καίει» κοντά στην Εθνική Οδό Καλαμάτας – Τρίπολης. Για την κατάσβεσή της έχουν κινητοποιηθεί επίγειες δυνάμεις, και συγκεκριμένα 5 οχήματα με 15 πυροσβέστες. Όπως σημειώνεται, δεν απειλείται κανένας οικισμός ενώ, σύμφωνα με την ΕΡΤ, εκτιμάται ότι σύντομα η φωτιά θα τεθεί υπό έλεγχο.
Πηγή: Ethnos.gr





























