Δική του πορεία χάραξε ένας οδηγός στον κόμβο της Ολυμπίας Οδού στον Πύργο, τα ξημερώματα της Κυριακής.
Με το όχημά του αντί να ακολουθήσει την κυκλική πορεία, συνέχισε ευθεία ερχόμενος από Πύργο προς Αμαλιάδα.
Το αυτοκίνητο προσέκρουσε πάνω στις ρυθμιστικές και ενημερωτικές πινακίδες και ακινητοποιήθηκε στο χωμάτινο κύκλο εντός του κόμβου.
Στο σημείο επενέβη η Τροχαία Πύργου, που προσήγαγε τον οδηγό, ο οποίος κατηγορείται για επικίνδυνη οδήγηση υπό την επήρεια μέθης και αναμένεται να οδηγηθεί στο Αυτόφωρο.





























