Μεταβολές σε 17 σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγεία και δημοτικά) θα γίνουν στην Ηλεία για το νέο σχολικό έτος 2026-2027, με καταργήσεις, υποβιβασμούς και αναβαθμίσεις, σύμφωνα με απόφαση της Υπ. Παιδείας , Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφίας Ζαχαράκη.
Όπως ορίζει η απόφαση, για το νέο σχολικό έτος, καταργείται το Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκάμπου, και υποβιβάζονται:
- το Νηπιαγωγείο Αεροπορικής Βάσης Ανδραβίδας – Ίκαρος από 2 τμήματα σε 1,
- το δημοτικό Αμπελώνα από 2 τμήματα σε 1,
- το δημοτικό Μυρτιάς από 6 τμήματα σε 5,
- το 5ο δημοτικό Πύργου από 12 τμήματα σε 10,
- το δημοτικό Καλλιθέας από 2 τμήματα σε 1,
- το δημοτικό Λαμπείας από 2 τμήματα σε 1,
- το δημοτικό Ρουπακίου από 2 τμήματα σε 1,
- το δημοτικό Καλλικώμου από 6 τμήματα σε 5,
- το δημοτικό Πανόπουλου από 5 τμήματα σε 4,
- το δημοτικό Ανδραβίδας από 9 τμήματα σε 8,
- το δημοτικό Κρέστενας από 10 τμήματα σε 8,
- το δημοτικό Τραγανού από 10 τμήματα σε 8,
- το 2ο δημοτικό Γαστούνης από 10 τμήματα σε 9, και
- το 1ο δημοτικό Ζαχάρως από 16 τμήματα σε 14.
Τέλος, τη νέα σχολική χρονιά αναβαθμίζονται:
- το 1ο Δημοτικό Λεχαινών «Ανδρέας Καρκαβίτσας» από 7 τμήματα σε 8, και
- το 4ο δημοτικό Πύργου από 12 τμήματα σε 13.






























