Σε εφαρμογή τα μέτρα για την κάθοδο και την επιστροφή των ετεροδημοτών
Του Γιάννη Σπυρούνη
Στους δρόμους βρίσκεται το προσωπικό της Τροχαίας στην Ηλεία προκειμένου να συμβάλει την αστυνόμευση του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου, στην κορύφωση της εξόδου των ετεροδημοτών το Δεκαπενταύγουστο, τόσο προς την Ηλεία, όσο και προς τη Ζάκυνθο και την Κεφαλονιά μέσω Κυλλήνης. Με συχνούς ελέγχους αλλά και περιπολίες η Τροχαία επιτηρεί το οδικό δίκτυο με στόχο να περιοριστούν οι σοβαρές τροχονομικές παραβάσεις και να μην υπάρξουν τροχαία ατυχήματα, λόγω της μεγάλης κίνησης, τόσο κατά την άφιξη όσο και κατά την αποχώρηση των επισκεπτών. Οι έλεγχοι και οι περιπολίες της Τροχαίας στην Ηλεία πέρα από τις τέσσερις εθνικές οδούς που διασχίζουν το νομό επεκτείνονται και στα αστικά κέντρα όπου η κυκλοφορία έχει αυξηθεί σημαντικά τις τελευταίες ημέρες. Όπως ανέφερε ο διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Πύργου Βαγγέλης Αναγνωστάκης, «με διαταγή του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ το τριήμερο του Δεκαπενταύγουστου, τα τμήματα Τροχαίας λαμβάνουν αυξημένα μέτρα τροχαίας για την καλύτερη κυκλοφορία των οχημάτων τόσο στο Εθνικό και Επαρχιακό οδικό δίκτυο όσο και εντός των πόλεων, με όλη την δύναμή τους. Συνιστούμε προς όλους τους οδηγούς την εφαρμογή των διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και ιδιαίτερα: οι οδηγοί των οχημάτων και οι συνεπιβάτες αυτών να χρησιμοποιούν την ζώνη ασφαλείας, οι οδηγοί των δικύκλων και οι συνεπιβαίνοντες αυτών να χρησιμοποιούν το προστατευτικό κράνος, να μην αναπτύσσουν υπερβολική ταχύτητα και να μην κάνουν επικίνδυνες προσπεράσεις και ελιγμούς, να μην παραβιάζουν τον ερυθρό σηματοδότη και το ΣΤΟΠ, να αποφεύγουν κατά τις νυκτερινές ώρες την χρήση αλκοόλ. Ευχόμαστε χρόνια πολλά, αναίμακτο εορταστικό τριήμερο και καλή επιστροφή των ετεροδημοτών στο κλεινόν άστυ»





















