Σύγκρουση οχημάτων πριν από λίγη ώρα στη συμβολή των οδών Χαραλάμπη και Γ.Ρούφου στην Πάτρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.gr, ένα αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν τουρίστες παραβίασαν το στοπ με αποτέλεσμα να συγκρουστούν με αυτοκίνητο Ελλήνων! Οι ξένοι τουρίστες - Ρουμάνοι - μιλούσαν Αγγλικοί αλλά οι Έλληνες όχι και τόσο καλά... Τελικά φαίνεται ότι η παρεξήγηση "φούντωσε" και τα αίματα άναψαν. Απειλήθηκε επεισόδιο ενώ περαστικοί έσπευσαν να χωρίσουν τους εκνευρισμένους οδηγούς λίγο πριν σπεύσουν άνδρες της Αστυνομίας.





















