Ανέλαβε και επίσημα καθήκοντα από χθες- και για διάστημα δυο μηνών- ο μεταβατικός πρόεδρος του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, καθηγητής Βασίλης Τριανταφύλλου και πολύ σύντομα αναμένεται να επισκεφθεί τον Πύργο καθώς ένας από τους πρωταρχικούς του στόχους είναι η εύρυθμη λειτουργία των τμημάτων της Ηλείας. Ο κ. Τριανταφύλλου, έχει ταχθεί υπέρ της ανάγκης ισχυροποίησης των τμημάτων του Πύργου και Αμαλιάδας, με καθαρά επιστημονικά και ακαδημαϊκά κριτήρια καθώς μόνον έτσι, όπως είχε δηλώσει πριν ένα μήνα στην «Πρωινή» θα μπορέσουν να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις ενίσχυσης και προοπτικής.
Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να έχει πλήρη εικόνα της λειτουργία των τμημάτων του νομού οπότε και αναμένουμε και νεότερα…
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















