Επιστολή προς τα ΜΜΕ απέστειλαν οι κάτοικοι από την περιοχή του πρώην σινεμά και νυχτερινού κέντρου «Πανσέληνος» στο Κατάκολο για τη μεταφορά σκουπιδιών στη γειτονιά τους από το χώρο της μαρίνας.
«Στις αρχές της περασμένης εβδομάδας , το φορτηγό του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πύργου , μετέφερε τους κάδους απορριμμάτων από τη μαρίνα Κατακόλου, στην περιοχή Πανσέληνος όπου οι καταστηματάρχες της παραλίας αφήνουν πλέον τα σκουπίδια τους, όπως εσείς τους συστήσατε. Από τότε έως σήμερα, ουδεμία αποκομιδή έγινε και δημιουργήθηκε μια νέα χωματερή. Επειδή τα σκουπίδια έρχονται από ζώνη ευθύνης του Λιμενικού Ταμείου, διαμαρτυρόμαστε και ζητάμε την άμεση καθαριότητα του χώρου και την τακτική αποκομιδή τους. Διαφορετικά να αποσύρετε τους κάδους, διότι υπάρχει πρόβλημα δημόσιας υγείας. Από τα μαγαζιά εισπράττετε τέλη, όπως και από τους 1.000.000 επιβάτες (κρουαζιερόπλοιων), οπότε πρέπει να αναλάβετε και το κόστος που σας αναλογεί ως Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο.
Οι κάτοικοι και καλλιεργητές της περιοχής "Πανσέληνος"»





















