Δεν άφησαν καντήλι για καντήλι στην Πηνεία οι ιερόσυλοι που εισέβαλαν στα κοιμητήρια των χωριών Αυγή και Κεραμιδιά Πηνείας. Μετά την αυτή όπου οι δράστες σύμφωνα με την καταγγελία που έκανε στην Αστυνομία ο ιερέας του Ιερού ναού Αγ. Χαραλάμπους Αυγής έκλεψαν 50 καντήλια από μπρούτζο πάνω από τους τάφους του χωριού και πήραν και την μπρούτζινη καμπάνα, ξαναχτύπησαν και στην Κεραμιδιά. Οι άγνωστοι δράστες μπήκαν μέσα στο χώρο του κοιμητηρίου της Κεραμιδιάς και πήραν από τους τάφους συνολικά 20 καντήλια αξίας 300 ευρώ.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















