Δεν ήταν σεισμός αν και οι κάτοικοι και περαστικοί από την οδό Κανακάρη πίστεψαν προς το παρόν οτι τα τούβλα και σοβάδες έπεσαν
Σοβάδες, ξύλα μέχρι και...τούβλα έπεφταν από την κορυφή της "καμάρας" εγκαταλελειμμένου νεοκλασικού. Ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν περνούσε κανείς αν και πρωί Σαββάτου, από το σημείο. Δύο - τρεις διερχόμενοι ότι είχαν περάσει κάτω από την καμάρα και γλίτωσαν από θαύμα. Καταστηματάρχες άκουσαν έναν δυνατό κρότο και όλοι πετάχτηκαν έντρομοι έξω για να δουν τι συμβαίνει. Ζημιές υπέστη μία σταθμευμένη μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού, ενώ η περιοχή αποκλείστηκε από την αστυνομία. Το πεζοδρόμιο της Κανακάρη παραμένει κλειστό. Το κτίριο έχει εγκαταλειφθεί στο έλεος του χρόνου εδώ και χρόνια. Αποτελεί κληροδότημα της οικογένειας Αργυρόπουλου στον Δήμο Πάτρας. Πλέον οι πεζοί αναγκάζονται να διέρχονται από τον δρόμο με κίνδυνο ακόμη και για τραυματισμό λόγω της μεγάλης κυκλοφορίας στην οδό.





















