Από το Δεκαπενταύγουστο το ilialive.gr είχε αποτυπώσει την τραγική κατάσταση που επικρατεί στο Δημοτικό Στάδιο
Σε νέα ΑΓΡΟΤΕΚ εξελίσσεται ο χώρος στάθμευσης έξω από το Δημοτικό Στάδιο Πύργου. Μια κατάσταση που είχαμε επισημάνει και αποτυπώσει με το φωτογραφικό φακό μας από τον Δεκαπενταύγουστο, όχι μόνο δεν ήταν προσωρινή όπως ανέφεραν παράγοντες της δημοτικής αρχής, αλλά μονιμοποιήθηκε δημιουργώντας μια νέα ΑΓΡΟΤΕΚ. Σε μια εγκατάσταση όπως αυτή του σταδίου δεν αρμόζει τέτοια τύχη και πλέον έχει υποβαθμιστεί καθιστώντας απαγορευτική κάθε αθλητική δραστηριότητα. Αν συνδυάσουμε και την κατάσταση που επικρατεί στο ερημωμένο κολυμβητήριο αλλά και την απόπειρα οριστικού λουκέτου στο κλειστό γυμναστήριο της πόλης, θα μπορούσαμε να πούμε πως η δημοτική αρχή με τις επιλογές της τιμωρεί τον αθλητισμό στην πόλη που έχει προσφέρει πολύ μεγάλες διακρίσεις στο παρελθόν και στο δήμο που στο πίσω μέρος του μυαλού του έχει την συνένωση με την Αρχαία Ολυμπία το λίκνο του πολιτισμού και του αθλητισμού.
Και σε όλα αυτά να συμπληρώσουμε αυτό που αναφέραμε και στο ρεπορτάζ μας πριν από ένα μήνα περίπου το Δεκαπενταύγουστο, πως γίνεται προσπάθεια να κρυφτεί αυτή η κατάντια από την οδό Πατρών και τους διερχόμενους, με τη δημιουργία τείχους από απορριμματοφόρα και φορτηγά του δήμου, ώστε να μην είναι ευδιάκριτος ο όγκος των σκουπιδιών από το δρόμο…
Δείτε και το αποκαλυπτικό δημοσίευμα του ilialive.gr από τις 16 Αυγούστου: Δήμος Πύργου: Τελικά κάναμε Δεκαπενταύγουστο με σκουπίδια





















