Με δυσάρεστη εικόνα θα συνδυάσει την πρώτη μέρα του σχολείου του ένας νεαρός μαθητής του 7ου ΕΠΑΛ Πάτρας.
Ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες μετά τον Αγιασμό κι ενώ βρισκόταν στην έξοδο του σχολείου του, νεαροί ρομά του επιτέθηκαν για να του αρπάξουν το κινητό του τηλέφωνο!
Ο νεαρός μαθητής αντιστάθηκε με όλες του τις δυνάμεις ενώ άρχισε να φωνάζει και να καλεί σε βοήθεια την ώρα εκείνη που πολύς κόσμος ήταν στο σχολείο λόγω του Αγιασμού. Οι δράστες το έβαλαν στα πόδια αφού πρώτα τραυμάτισαν τον μαθητή, ευτυχώς ελαφρά.
Η αστυνομία αναζητά τους δράστες καθώς έχει στην κατοχή της, τα χαρακτηριστικά τους.






















