14 νηπιαγωγεία θα περιμένουν νηπιαγωγούς μετά τις εκλογές
Του Γιάννη Σπυρούνη
Δεκατέσσερα νηπιαγωγεία μικρής δυναμικότητας δεν λειτούργησαν στην Ηλεία, πρώτη ημέρα της νέας σχολικής χρονιάς. Τα μεγάλα κενά σε εκπαιδευτικούς στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στο νομό, θα καλυφθούν μετά τις εκλογές και το γεγονός ότι άνοιξε ο μεγαλύτερος αριθμός των σχολικών μονάδων θεωρείται άθλος, που βασίστηκε στη διάθεση και το φιλότιμο των εκπαιδευτικών. Το πρωί της Παρασκευής τα σχολεία στην Ηλεία ζωντάνεψαν και πάλι από τις φωνές και τα γέλια των παιδιών, όμως μέχρι να βρουν το ρυθμό τους για τα μαθήματα, οι εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου θα τα κλείσουν και πάλι.
Παρά τα πολύ μεγάλα κενά σε εκπαιδευτικούς η πλειοψηφία των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων στην Ηλεία άνοιξαν έστω και με το βασικό αριθμό δασκάλων και νηπιαγωγών ή με τρικ που βασίστηκαν όπως ανέφερε και η προϊσταμένη της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζωή Βουρλούμη, στην διάθεση και το φιλότιμο των εκπαιδευτικών. Βλέπετε οι καθυστερήσεις στο διορισμό των αναπληρωτών θα αναλώσουν σχεδόν όλο το Σεπτέμβρη για να εξομαλυνθεί η κατάσταση στα σχολεία. Όπως ανέφερε η κα Βουρλούμη, χθες πρώτη ημέρα της νέας σχολικής χρονιάς δεν λειτούργησαν 14 νηπιαγωγεία στο νομό Ηλείας, κυρίως μικρής δυναμικότητας μαθητών. «Είναι μονάδες με λίγους μαθητές που όπως θα κάνουμε τα αδύνατα – δυνατά για να λειτουργήσουν χωρίς προβλήματα και φέτος με την κάλυψη από αναπληρωτές. Γενικότερα παρά τα τεράστια κενά που υπάρχουν τα σχολεία στο νομό μας άνοιξαν έστω με το βασικό μας προσωπικό και σε πλήρη ανάπτυξη. Εμείς στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας δεν μπορούσαμε να κάνουμε διαφορετικά. Είναι ένας άθλος το ότι άνοιξαν τα σχολεία με τόσα κενά και άνοιξαν χάρη στη διάθεση και το φιλότιμο των εκπαιδευτικών. Δεν άλλαξε κάτι στον προγραμματισμό που είχαμε κάνει, απλά έγινε ένας επιπλέον έκτακτός προγραμματισμός» ανέφερε η κα Βουρλούμη που εξήγησε πως μετά τις εκλογές θα εξομαλυνθεί η κατάσταση.






















