Ήχησε και πάλι το πρώτο κουδούνι στα σχολεία, προχθες στην Αρχαία Ολυμπία όπου πραγματοποιήθηκε με τον καθιερωμένο αγιασμό η επίσημη έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Ο δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας, οι αντιδήμαρχοι και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, έδωσαν και φέτος το «παρών» και ευχήθηκαν σε μαθητές και διδακτικό προσωπικό να έχουν μια καλή και εποικοδομητική σχολική χρονιά με υγεία και πρόοδο!
Ο δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας Θύμιος Κοτζιάς παρέστη στον αγιασμό που τελέστηκε στο Γυμνάσιο της Αρχαίας Ολυμπίας, ευχόμενος στους μαθητές και στους καθηγητές. Συγκεκριμένα ο κ. Κοτζιάς στην σύντομη ομιλία του ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «σήμερα ξεκινά μια νέα σχολική χρονιά με φόντο τις προκλήσεις που θέτει η κρίσιμη οικονομική συγκυρία την οποία διέρχεται η χώρα μας. Εύχομαι από καρδιάς να είναι εποικοδομητική, δημιουργική, γεμάτη υγεία και διάθεση για συστηματική δουλειά προκειμένου να σας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στους στόχους σας καθώς και σε ένα καλύτερο αύριο για εσάς, τις οικογένειές σας και την πατρίδα μας» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κοτζιάς.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















