Την προσεχή Τρίτη στο Πνευματικό Κέντρο του Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου
Η 1η Ενοριακή Αιμοδοσία Αμαλιάδας, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου στο Πνευματικό Κέντρο του Ι. Ν. Αγίου Γεωργίου Αμαλιάδας. Όπως τονίζουν οι διοργανωτές, «η εκκλησία μας πάντα ήταν πρωτοπόρος και στο μείζον αυτό θέμα της Αιμοδοσίας, όπως και σε κάθε προσπάθεια προσφοράς και αγάπης προς τον εν περιστάσει αδελφό. Έτσι και τώρα απευθύνει κάλεσμα προς όλους, για να δώσουν λίγα λεπτά από το χρόνο τους προκειμένου να δώσουν ζωή σε πάσχοντες συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη το αίμα. Είναι καθήκον και υποχρέωση όλων μας να προσφέρουμε ακόμα και το αίμα μας, όταν αυτό χρειαστεί για τον συνάνθρωπο – αδελφό. Άλλωστε το αίμα είναι ένα πολύτιμο αγαθό ζωής που δεν μπορεί να δημιουργηθεί σε ιατρικά εργαστήρια, γι’ αυτό θα πρέπει όλοι μας να προσφέρουμε και να δυναμώσουμε την εθελοντική αιμοδοσία. Όλοι μαζί μπορούμε. Την Τρίτη το απόγευμα στο Πνευματικό Κέντρο του Αγ. Γεωργίου ώρα 5-8 μ.μ.».




















