Δεν πρόλαβε να χαρεί την καινούρια του τηλεόραση ένας κάτοικος στην Αμαλιάδα και οι διαρρήκτες του την έκλεψαν. Για την ακρίβεια την πήραν με το κουτί μέσα στη συσκευασία της. Μαζί οι δράστες πήραν και ένα τάμπλετ, συνολικής αξίας 750 ευρώ.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















