Αιφνιδιαστικό έλεγχο στο Νοσοκομείο Πύργου «Ανδρέας Παπανδρέου», πραγματοποίησε χθες κλιμάκιο Επιθεωρητών Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας προκειμένου να διαπιστωθεί ο τρόπος διαχείρισης των απορριμμάτων στην νοσηλευτική μονάδα.
Ο περιβαλλοντικός έλεγχος, που σύμφωνα με πληροφορίες, έγινε κατόπιν Εισαγγελικής παραγγελίας, επεκτάθηκε σε όλους τους χώρους του Νοσοκομείου, εσωτερικούς και εξωτερικούς, χωρίς ωστόσο να διαπιστωθεί κάποια παρατυπία ή παράβαση.
Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα του ελέγχου, διαπιστώθηκε ότι α) διαχωρίζονται τα αστικά απόβλητα και τα ανακυκλώσιμα απορρίμματα σε κατάλληλο χώρο και σε αντίστοιχους κάδους απορριμμάτων, β) εντός της νοσηλευτικής μονάδας, γίνεται διαχωρισμός των απορριμμάτων σε: μαύρους κάδους τα αστικά απορρίμματα, σε κίτρινους κάδους τα μολυσματικά και σε κόκκινους κάδους τα μεικτά – επικίνδυνα απορρίμματα, γ) κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι ο εξωτερικός περιβάλλον χώρος του νοσοκομείου ήταν καθαρός.
Κ. Κολοβέρου
[email protected]
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















