Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια και οι πολίτες του Πύργου στα σκουπίδια. Μετά από Χριστούγεννα, μετά απο Πάσχα, μετά απο Δημοψήφισμα αλλά και Δεκαπενταύγουστο, στον Πύργο οι κάτοικοι κάνουν και εθνικές εκλογές για δεύτερη φορά με σκουπίδια στους δρόμους. Και όσο να ναι τα σκουπίδια φτιάχνουν κλίμα, ιδιαίτερα για εκείνους που αναζητούν μια ακόμα αφορμή μέσα σε όλα όσα συμβαίνουν στη χώρα μας...
Η εικόνα σημερινή από το κέντρο της πόλης...





















