Με τους καλύτερους ιοωνούς άρχισε η κυνηγετική περίοδος για τον αγριόχοιρο και στη περιοχή της Φιγαλείας. Σήμερα μάλιστα ομάδα κυνηγών από τη Νέα Φιγαλεία σκότωσαν ένα αγριογούρουνο βάρους 150 περίπου κιλών. Οι κυνηγοί φόρτωσαν το αγριογούρουνο στα οχήματά τους και φτάνοντας στη Νέα Φιγαλεία, προκάλεσαν την εντύπωση αρκετών πολιτών που μαζεύτηκαν για να δουν από κοντά το μεγάλο θήραμα και ειδικά τα τεράστια δόντια του αλλά και για να φωτογραφηθούν μαζί του. Στην ευρύτερη περιοχή πάντως είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο το κυνήγι του αγριογούρουνου, καθώς υπάρχουν μεγάλοι πληθυσμοί τέτοιων ζώων ενώ η συγκεκριμένη ομάδα κυνηγών έχει και στο παρελθόν παρόμοιες επιτυχίες.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















