Χωρίς νερό, έμεινε για ακόμα μια φορά χθες το πρωί ολόκληρος ο Πύργος εξαιτίας ζημιάς που υπέστη ο κεντρικός αγωγός που υδροδοτεί την πόλη, στην περιοχή του Κούβελου. Η κινητοποίηση των τεχνικών της ΔΕΥΑ Πύργου ήταν άμεση και κατάφεραν να αποκαταστήσουν τη ζημιά λίγο πριν το μεσημέρι όπου και δόθηκε ξανά νερό στους καταναλωτές.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















