Στο πένθος βυθίστηκε η τοπική κοινωνία στην Ηλεία και ο χώρος της Αστυνομίας με το άγγελμα του θανάτου του 52χρονου Υπαστυνόμου Δημήτρη Σικοτακόπουλου που είχε συνταξιοδοτηθεί πριν δύο χρόνια. Εξέπνευσε το απόγευμα του Σαββάτου στο νοσοκομείο Πύργου μετά από καρδιακό επεισόδιο.
Το μεσημέρι του Σαββάτου ο 52χρονος αισθάνθηκε ξαφνική αδιαθεσία στο σπίτι του στην Αρχ. Ολυμπία και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο Πύργου. Από εκείνη τη στιγμή μέχρι και την είσοδο του στο νοσοκομείο υπέστη διαδοχικά καρδιακά επεισόδια και κατέληξε περίπου στις εφτά το απόγευμα. Ο Δημήτρης Σικοτακόπουλος με καταγωγή από τη Φολόη, ήταν πατέρας τριών κοριτσιών, εκ των οποίων οι δύο σπουδάζουν στο Πανεπιστήμιο και η μικρότερη είναι μαθήτρια γυμνασίου. Ο Δημήτρης, υπήρξε ένας από τους πιο μάχιμους αστυνομικούς στην Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας και παρέμεινε δραστήριος και μετά την συνταξιοδότησή του. Τελευταία είχε υπηρετήσει μεταξύ άλλων υπηρεσιών, ως διοικητής της ΟΠΚΕ Ηλείας, διοικητής στο Α.Τ. Κρεστένων αλλά και επικεφαλής στο Υπασπιστήριο της Α.Δ. Ηλείας. Δεν δίστασε ποτέ απέναντι στο έγκλημα έχοντας καταγράψει επιτυχίες από όποια θέση και αν υπηρετούσε. Εκείνο όμως που θα έχουν να θυμούνται πάντα οι συνάδελφοι και οι φίλοι του θα είναι το χαμόγελό του, το χιούμορ και ο καλοσυνάτος και ντόμπρος χαρακτήρας του. Ο Δημήτρης Σικοτακόπουλος υπήρξε υπόδειγμα αστυνομικού και οικογενειάρχη, σε κάθε περίπτωση μαχητή στη ζωή. Δυστυχώς έφυγε πολύ νωρίς από τη ζωή, αφήνοντας πίσω την σύζυγό του Γεωργία εκπαιδευτικό, τις κόρες του Ευανθία, Στέλλα και Νικολία, τους γονείς του και τα έξι αδέρφια του, που σήμερα θα κληθούν να τον αποχαιρετίσουν στις 2 το μεσημέρι στον Ι.Ν. Κοιμήσεως της Θεοτόκου στη Φολόη.
Διαβάστε ακόμα: Ηλεία: Θλίψη για το πρόωρο χαμό του 52χρονου Δημήτρη Σικοτακόπουλου






















