Ένα τροχαίο ατύχημα που είχε "ντιλιβερας" το πρωί στην οδό Ερυθρού Σταυρού κοντά στη ΣΕΤΤΗΛ ήταν η αιτία να μην φτάσουν οι καφέδες που μετέφερε στον προορισμό τους. Το μηχανάκι που οδηγούσε συγκρούστηκε με ΙΧΕ με αποτέλεσμα αναβάτης, δίκυκλο και ... καφέδες να βρεθούν στο οδόστρωμα. Ευτυχώς ο νεαρός δικυκλιστής την "γλίτωσε" με αμυχές" αλλά οι καφέδες ήταν τα "θύματα" της υπόθεσης...
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















