Η κακοκαιρία που έπληξε το απόγευμα της Τετάρτης την Ηλεία ήταν η αφορμή να ματαιωθεί η προγραμματισμένη σύσκεψη των αγροτών στο δημαρχείο της Βάρδας. Με συνθήκες καταιγίδας και μάλιστα ισχυρής προσήλθαν δεκάδες αγρότες, κτηνοτρόφοι και εκπρόσωποι των συνδικαλιστικών φορέων τους, όμως λόγω του ότι οι περισσότεροι αγρότες και κτηνοτρόφοι παρέμειναν στις καλλιέργειες και τους στάβλους τους να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες της κακοκαιρίας αποφασίστηκε να ματαιωθεί η σύσκεψη. Έτσι το νέο ραντεβού των αγροτών κλείστηκε την ερχόμενη Παρασκευή 9 Οκτωβρίου στις 7.30 το απόγευμα στο Σινέ – Άστρον στα Λεχαινά.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















