Με έναν υπάλληλο έχει αφήσει η δημοτική αρχή την Δημοτική Ενότητα Φιγαλείας για να εξυπηρετήσει τους εκατοντάδες δημότες του πρώην δήμου Φιγαλείας. Έτσι στο Δημαρχείο Φιγαλείας υπάρχει ένας και μοναδικός υπάλληλος για να εκδώσει τα έγγραφα που θα ζητήσει ο δημότης. Όμως χωρίς σφραγίδα, καθώς την θέση του αρμόδιου αντιδήμαρχου Δ.Ε.Φιγαλείας την έχει ο.. δήμαρχος Ζαχάρως - Φιγαλείας κ.Φάμελος ο οποίος σφραγίζει και υπογράφει τα έγγραφα ενώ ο πρόεδρος της Τ.Κ.Νέας Φιγαλείας κ.Κουτσούνης δεν έχει λάβει καμία αρμοδιότητα υπογραφής. Έτσι για να παραλάβει ο δημότης ένα έγγραφο, μια βεβαίωση, ένα πιστοποιητικό θα πρέπει να το ζητήσει τη μια μέρα και να το παραλάβει στην καλύτερη μια με δύο μέρες μετά αφού έρθει ο δήμαρχος (και αντιδήμαρχος Δ.Ε.Φιγαλείας), για να το υπογράψει. Και η ταλαιπωρία συνεχίζεται καθώς ακόμα και για τους λογαριασμούς της Δ.Ε.Υ.Α.Ζ ο πολίτης καλείται να πάει ο ίδιος στο Δημαρχείο και να ψάξει να βρει το δικό του λογαριασμό για να το πάρει αφού δεν υπάρχει προσωπικό. Ακόμα πολλές φορές το δημαρχείο παραμένει κλειστό αφού δεν υπάρχει υπάλληλος να μετακινηθεί στη Φιγαλεία για να εξυπηρετήσει τους δημότες. Όσο για Κ.Ε.Π..ούτε λόγος αφού μετά τις ενέργειες του πρώην αντιδήμαρχου Χρήστου Βλάχου το 2012, να επαναλειτουργήσει.. κάπου στο δρόμο έσβησε και αυτή η ελπίδα για την ορεινή περιοχή της Φιγαλείας.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















