Ημερίδα με θέμα «Νέοι κανόνες στη διάθεση γεωργικών φαρμάκων- Ορθολογική χρήση γεωργικών φαρμάκων και χορήγηση πιστοποιητικού σε αγρότες- χρήστες γεωργικών φαρμάκων» διοργανώνει ο Σύλλογος Γεωπόνων Ελευθέρων Επαγγελματιών Ν. Ηλείας. Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015 στις 10.00πμ στο Συνεδριακό Κέντρο Π.Ε. Ηλείας με ομιλητές από το ΥΠΑΑΤ, τον οργανισμό ΕΛ.Γ.Ο. «ΔΗΜΗΤΡΑ» και το Ε.ΣΥ.Φ.
Μετά το πέρας των εισηγήσεων θα πραγματοποιηθεί συζήτηση – ερωτήσεις έτσι ώστε να τεθούν και να αποσαφηνιστούν τα θέματα που σχετίζονται με τη Συνταγογράφηση των Γεωργικών Φαρμάκων και τη Πιστοποίηση των αγροτών.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















