Απάντηση Κοτζιά στις καταγγελίες του Εμπορικού Συλλόγου Πύργου για το Στρέφι
Χοροστατούντος Επισκόπου Ωλένης κ.κ. Αθανάσιου τελέστηκαν χθες το βράδυ τα εγκαίνια της φετινής εμποροπανήγυρης Στρεφίου. Πλήθος κόσμου έδωσε το «παρών» στην τελετή των εγκαινίων, ενώ χιλιάδες ήταν αυτοί που περιηγήθηκαν στους πάγκους των εμπόρων, αναζητώντας ποιότητα και τιμές. Ο Επίσκοπος Ωλένης, ευχήθηκε καλή επιτυχία στη φετινή διοργάνωση και στον κόσμο να μπορεί να κάνει τις αγορές του σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς. Στην τελετή εγκαινίων της 30ης Εμποροπανήγυρης Στρεφίου, αίσθηση προκάλεσε ο δήμαρχος Αρχ. Ολυμπίας Θύμιος Κοτζιάς όπου στην ομιλία του αναφέρθηκε στις καταγγελίες φορέων απέναντι στη διοργάνωση και επισήμανε πως οι φορείς που σήμερα προβαίνουν σε καταγγελίες, το περασμένο Πάσχα είχαν ζητήσει να μην πραγματοποιηθεί «Πασχαλινό παζάρι» στο Στρέφι. «Τότε είχαμε ακούσει προσεκτικά τα επιχειρήματά τους όταν μας επισκέφθηκαν στο δημαρχείο και είχαμε δεχθεί τα όσα μας είχαν πει και δεν κάναμε το παζάρι. Μετά από την στάση αυτή τώρα, εμείς θα κάνουμε κανονικά και το Πασχαλινό παζάρι» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Κοτζιάς, που ευχαρίστησε δημόσια και παρείχε στήριξη στην διοργανώτρια της εμποροπανήγυρης Κασσιανή Λαγανά. Κάτι που έκανε στην ομιλία του και ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης και πρώην δήμαρχος Γιώργος Αηδόνης. Παρόντες στην τελετή των εγκαινίων μεταξύ άλλων ήταν οι αντιδήμαρχοι του δήμου, κ.κ. Δεββές, Γιαννακόπουλος, Γεωργιόπουλος, ο πρώην βουλευτής Ανδρέας Μαρίνος, δημοτικοί σύμβουλοι, ο Δασάρχης Πύργου κ. Λάττας και η διοργανώτρια της εμποροπανήγυρης Κασσιανή Λαγανά.






















