Σε δύο σημεία του εθνικού οδικού δικτύου αναμένεται να παραταχθούν σήμερα οι αγρότες της Ηλείας. Τα ραντεβού έχουν δοθεί για τον κόμβο της Μαραθιάς και για τον κόμβο Αγ. Γεωργίου στην Ε.Ο. Πατρών – Πύργου. Από τη μια οι αγρότες του Κάμπου και της Αμαλιάδας μέχρι το μεσημέρι θα έχουν παρατάξει τα τρακτέρ τους στη Μαραθιά, αφού προηγηθούν προσυγκεντρώσεις στα χωριά και τις κωμοπόλεις της περιοχής. Από την άλλη οι αγρότες μέλη της ΟΑΣΗ και της περιοχής του Πύργου στις 11 θα βρίσκονται στον κόμβο Αγ. Γεωργίου με σκοπό να κινηθούν στη συνέχεια μέσα στην πόλη και να κατευθυνθούν προς την ΔΟΥ Πύργου. Ο αγώνας ξεκινά αν και οι μέρες που απομένουν για την ψήφιση των προαπαιτούμενων που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στον αφανισμό του αγροτοκτηνοτροφικού τομέα και θα μαραζώσει τους κλάδους που περιστρέφονται γύρω από αυτή τη δραστηριότητα είναι λιγοστές.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















