Χωρίς τα τρακτέρ κατέβηκαν στους δρόμους οι αγρότες μέλη της ΟΑΣΗ και άλλων συνδικαλιστικών σωματείων της τοπικής κοινωνίας, στην πρώτη κινητοποίηση για τα σκληρά μέτρα τα οποία πρόκειται να πλήξουν τους αγρότες μέσα από τα προαπαιτούμενα του 3ου μνημονίου. Οι αγρότες απέκλεισαν συμβολικά την εθνική οδό Πατρών - Πύργου στο ύψος του κόμβου Αγ. Γεωργίου και στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία προς τη ΔΟΥ Πύργου όπου πραγματοποίησαν παράσταση διαμαρτυρίας. Στη συνέχεια επέστρεψαν και πάλι στον κόμβο Αγ. Γεωργίου.
Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση...






















