Σε διακοπή της ηλεκτροδότησης στο χώρο της εμποροπανήγυρης Στρεφίου προχώρησε νωρίτερα το απόγευμα συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες προηγήθηκε εισαγγελική παρέμβαση και κοινοποίηση της σχετικής απόφασης από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Αυτή την ώρα πραγματοποιείται σύσκεψη παρουσία των εκπροσώπων του δήμου Αρχαίας Ολυμπίας. Ωστόσο δεν έχει αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση στην εμποροπανήγυρη.
Νεότερη ενημέρωση
Λίγο πριν τις οκτώ το βράδυ η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε πλήρως με τη χρήση γεννητριών.
Περισσότερα σε νεότερη ανάρτηση...























