Δραματική επιστολή της διοίκησης του Εργατικού Κέντρου στον υπουργό Υγείας
Την επίλυση των λειτουργικών προβλημάτων που παρουσιάζει η νοσηλευτική μονάδα Πύργου του Νοσοκομείου Ηλείας, ζητά με επιστολή που απευθύνει στον υπουργό Υγείας, η διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Πύργου. Συγκεκριμένα αναφέρει:
«Σας καταθέτουμε έκθεση προβλημάτων του Δημόσιου Νοσοκομείου Πύργου «Ανδρέας Παπανδρέου» όπου καθημερινά δίνει μάχη να αντιμετωπίσει προβλήματα δημόσιας υγείας ολόκληρου Νομού.
1.ΕΛΛΕΙΨΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
2.ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑΤΡΩΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
3.ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΞΟΝΙΚΟΣ ΤΟΜΟΓΡΑΦΟΣ (χωρίς επαρκή προσωπικό ήτοι ανενεργό ή ενεργό μ εθελοντική εργασία από τους ακτινολόγους)
4.ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΜΑΣΤΟΓΡΑΦΟΣ Κ ΜΕΤΡΗΣΗ ΟΣΤΪΚΗΣ ΠΥΚΝΟΤΉΤΑΣ(αχρησιμοποίητος από κτίσης Νοσοκομείου)
5.ΚΑΛΥΨΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ (νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό)
6. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ Ν. ΗΛΕΙΑΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ(πληθυσμιακά, ηλικιακά, επιδημιολογικά, οδικά)
7. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ
Το υπάρχων προσωπικό (ιατρικό, νοσηλευτικό, παραϊατρικό) δίνει καθημερινά μάχη να κρατήσει ψηλά το ιδεώδης της Παροχής Υπηρεσίας του αγαθού της Δημόσιας Υγείας.
Είναι ανεπίτρεπτο, επικίνδυνο και αντεργατικό να μην καλυφθούν άμεσα θέσεις εργασίας ειδικευόμενων ιατρών, νοσηλευτών και παραϊατρικού προσωπικού, διότι εργάζονται λίγοι για κάλυψη θέσεων πολλών με εξοντωτικό ωράριο και εθελοντισμό.
Ζητάμε άμεσα την επίσκεψή σας στο Νοσοκομείο Πύργου «Ανδρέας Παπανδρέου» για διαπίστωση και επίλυση των προαναφερομένων.






















