Πύργος: «Καρφώθηκαν» σε δέντρο και γλίτωσαν με αμυχές
Η εικόνα από το διαλυμένο Citroen Saxo θα μπορούσε να παραπέμπει σε τροχαίο δυστύχημα. Οι τρεις επιβαίνοντες σε αυτό το μεσημέρι της Τρίτης στην περιοχή του Ανθόπυργου στον Πύργο, γλίτωσαν λόγω πολλών θαυμάτων μαζί, όταν το όχημα «καρφώθηκε» με σφοδρότητα πάνω σε δέντρο. Το ατύχημα συνέβη σε δημοτική οδό κάθετη στην Αγ. Γεωργίου που όμως το τελευταίο διάστημα χρησιμοποιείται πολύ συχνά λόγω εργασιών που γίνονται στην περιοχή. Το πράσινο Citroen Saxo στο οποίο επέβαιναν τρεις τσιγγάνοι κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε στο δέντρο. Στο σημείο έφτασαν άμεσα άνδρες της Πυροσβεστικής που απεγκλώβισαν τα τρία άτομα και στη συνέχεια μεταφέρθηκαν με ιδιωτικό όχημα στο νοσοκομείο που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση μιας και δεν υπήρχε άμεσα διαθέσιμο ασθενοφόρο.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















