Οι μαθητές του Μουσικού σχολείου Βαρθολομιού θα κάνουν πορεία διαμαρτυρίας ως τη Γαστούνη παίζοντας όργανα και τραγουδώντας
Σε μια πρωτοποριακή μουσική κίνηση διαμαρτυρίας για τα προβλήματα που έχουν συσσωρευτεί στο σχολείο τους θα προχωρήσουν σήμερα οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Βαρθολομιού, κάνοντας αυτό που ξέρουν καλά. Να παίζουν μουσική και εν προκειμένω, διαμαρτυρόμενοι με ένα μουσικό συλλαλητήριο!
Έτσι, σήμερα στις 9 το πρωί, θα ξεκινήσουν από το Γυμνάσιο Βαρθολομιού και με πορεία θα καταλήξουν διανύοντας αρκετά χιλιόμετρα δρόμου στο δημαρχείο Πηνειού στη Γαστούνη όπου θα παραδώσουν ψήφισμα διαμαρτυρίας στον δήμαρχο Πηνειού κ. Αλέξη Καστρινό, με τα αιτήματά τους, τα οποία δυστυχώς κάθε χρόνο είναι και περισσότερα αφού ένα μουσικό σχολείο, το μοναδικό στην Ηλεία που θα έπρεπε να το προσέχουμε ως κόρη οφθαλμού, μονίμως απαξιώνεται. Με ελλείψεις προσωπικού και κυρίως μουσικών, με παμπάλαια όργανα, με ελλιπή εξοπλισμό, με κτιριακά προβλήματα και ένα… μάτσο υποσχέσεις!
Οι μαθητές λοιπόν, προχωρούν σε μια μοναδική πορεία από το Βαρθολομιό στην Γαστούνη με τα πόδια, όπου σε όλη την διαδρομή θα παίζουν μουσική με τα όργανα που μαθαίνουν στο σχολείο και θα τραγουδούν. Στόχος να κάνουν γνωστά τα αιτήματά τους δημόσια, να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κόσμου και βεβαίως των αρμοδίων και να δώσουν το στίγμα τους. Ότι εκεί στο Βαρθολομιό υπάρχει ένα μουσικό σχολείο που προάγει τον Πολιτισμό, που βοηθάει τους μαθητές να εκφράσουν τις καλλιτεχνικές και δημιουργικές τους ανησυχίες και που θα μπορούσε να βγάζει πολύ καλούς μουσικούς, εφόσον του δώσουν λίγη σημασία προωθώντας την μουσική παιδεία στην Ηλεία. Πρόκειται μάλιστα για ένα σχολείο που έχει κερδίσει αρκετές διακρίσεις σε μουσικούς διαγωνισμούς, με εμψυχωτές των προσπαθειών τους το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων και τον Δ/ντή του σχολείου π. Γεώργιο Αναγνωστόπουλο που είναι δάσκαλος μουσικής.
.Σε κάθε περίπτωση, παρά τις ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή, ( 19 χρόνια άστεγο, χωρίς επαρκή όργανα) και με λειψό προσωπικό στα μουσικά μαθήματα, με μόνο εφόδιο το μεράκι και το φιλότιμο διδασκόντων και μαθητών, εμπνευσμένοι απ ΄την ευτυχή συγκυρία να συνυπάρχουν και να δημιουργούν σε ένα τέτοιο πολιτισμικό σχολείο, καταφέρνουν να αναδείξουν την αγάπη τους στη Μουσική Παιδεία…




















