Σε αγωνιστική προετοιμασία βρίσκονται οι εργαζόμενοι στους δήμους και της Ηλείας εν’ όψει των νέων εφαρμοστικών Νόμων του 3ου μνημονίου που το επόμενο διάστημα θα έρθουν για έγκριση και αποτελούν σύμφωνα με τον κλάδο, την «ταφόπλακα» κάθε εργασιακού, ασφαλιστικού και συνταξιοδοτικού δικαιώματος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων των Δήμων Πύργου, Αρχαίας Ολυμπίας και Ζαχάρως κ. Χρήστο Γαρύφαλλο, το Γενικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.- Ο.Τ.Α. έχει συγκαλέσει πανελλαδική σύσκεψη την Παρασκευή στην Αθήνα στην οποία και θα συμμετέχει στη διάρκεια της οποίας θα γίνει αναλυτική ενημέρωση και καταγραφή των προβλημάτων που υπάρχουν ώστε να προετοιμαστούν αγωνιστικά για το επόμενο διάστημα. «Κάτω από αυτές τις συνθήκες το Γενικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.- Ο.Τ.Α. έχει αποφασίσει το χαρακτηρισμό της Τετάρτης 4 Νοεμβρίου ως Πανελλαδικής Ημέρας Συμβολικής Κατάληψης όλων των Δημαρχείων της χώρας (από τις 10.00 το πρωί έως τη 1.00 το μεσημέρι), προκειμένου όλοι οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση μέσα από Γενικές Συνελεύσεις, Συγκεντρώσεις κ.λπ. αφού ενημερωθούν αναλυτικά για τα νέα μέτρα να προετοιμαστεί με τον καλύτερο τρόπο η αντίδρασή μας και η συμμετοχή στις κάθε μορφής κινητοποιήσεις. Επίσης, αποφασίστηκε η πραγματοποίηση 24ωρης Πανελλαδικής Απεργίας την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου σε συντονισμό με την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και τις άλλες Δευτεροβάθμιες Ομοσπονδίες του Δημοσίου. Η ημερομηνία της Πανελλαδικής Απεργίας θα επανακαθοριστεί εάν κριθεί αναγκαίο με βάση τις συνθήκες (ημερομηνίας ψήφισης Νομοσχεδίων μισθολογίου, αξιολόγησης κ.λπ.)» είπε ο κ. Γαρύφαλλος και πρόσθεσε ότι όλοι οι εργαζόμενοι στους Δήμους της χώρας θα πρέπει χωρίς απογοήτευση και με συνέπεια στους αγώνες των πέντε (5) προηγούμενων ετών να ενημερωθούν, να οργανωθούν και να συμμετέχουν σε κάθε δράση των Συλλόγων τους προκειμένου για μια ακόμη φορά να αγωνιστούμε αποφασιστικά και μαζικά ενάντια στην εξαθλίωση που μας «σερβίρουν». «Σε περίπτωση που προκύψει έστω και η υποψία πιθανότητα κατάργησης του ειδικού καθεστώτος των Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων (Β.Α.Ε.), εξουσιοδοτείται η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. να λάβει τις ενδεδειγμένες αποφάσεις στην κατεύθυνση κατάληψης όλων των Χ.Υ.Τ.Α. της χώρας αλλά και όλων των εργοταξίων σε κάθε Δήμο».
Κ. Κολοβέρου
[email protected]
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















