Με τον φόβο μιας νέας, σφοδρής καταιγίδας που θα «βγάλει» τα Μνήματα στον δρόμο, ζουν οι κάτοικοι της Μυρτιάς, μετά την κατάρρευση του μαντρότοιχου του Κοιμητηρίου του χωριού.
Έτσι, οι τάφοι στο Ανατολικό τμήμα του νεκροταφείου έχουν μείνει στον αέρα, ενώ εκφράζονται φόβοι για παράσυρση των χωμάτων, ειδικά σε κάποιους που οι ταφές έχουν γίνει πρόσφατα και το έδαφος είναι ακόμα σαθρό… Η σφοδρή κακοκαιρία που έπληξε την Ηλεία, προκάλεσε σοβαρές ζημιές σε πολλές περιοχές και δη στον Κάμπο, καταστρέφοντας σπίτια, επιχειρήσεις και περιουσίες. Αν και οι αναφερθείσες ζημιές στον Πύργο και στην ευρύτερη περιοχή είναι μικρής έκτασης, ωστόσο, Κοιμητήριο της Μυρτιάς φαίνεται πως βρέθηκε στο «μάτι του κυκλώνα». Η ολονύχτια νεροποντή είχε σαν αποτέλεσμα να παρασυρθεί ο μαντρότοιχος στην ανατολική πλευρά, σε μήκος 30 περίπου μέτρων, συμπαρασύροντας και τον περιφερειακό διάδρομο του νεκροταφείου. Τόνοι τσιμέντων και χωμάτων κατέληξαν στον δρόμο καταλαμβάνοντας το μισό οδόστρωμα δυσκολεύοντας την πρόσβαση των κατοίκων στα σπίτια τους, που βρίσκονται σ’ εκείνο το τμήμα του χωριού.




















