Για άλλη μια φορά σε ακινησία έμεινε το ασθενοφόρο του Κέντρου Υγείας Ζαχάρως καθώς δεν έχει καύσιμα! Χτες λοιπόν σε ρεπορτάζ του ΦΙΓΑΛΕΙΑ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ στο Κ.Υ.Ζαχάρως διαπιστώθηκε πως το ασθενοφόρο είχε μόλις έρθει από διακομιδή στο Νοσοκομείο του Πύργου. Άμεσα οι διασώστες ενημερώθηκαν πως πρέπει και πάλι να ξαναπάνε στον Πύργο καθώς υπάρχει περιστατικό και πρέπει να γίνει διακομιδή. Όμως το ασθενοφόρο δεν είχε καύσιμα να πάει ούτε μέχρι τη Κρέστενα ενώ υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να ακινητοποιηθεί στην εθνική οδό. Έτσι κλήθηκε το Ε.Κ.Α.Β για να αποστείλει άλλο ασθενοφόρο στη Ζαχάρω να κάνει τη διακομιδή ενώ σύμφωνα με πληροφορίες το ασθενοφόρο θα καθυστερούσε για ώρα καθώς ήταν σε περιστατικό. Όπως λοιπόν καταλαβαίνει κανείς δεν υπάρχει μάλλον καμία διάθεση να λυθεί το πρόβλημα με το ασθενοφόρο του Κ.Υ.Ζαχάρως από καμία αρμόδια αρχή και έτσι το ασθενοφόρο θα ακινητοποιείται συχνά αφού δεν θα έχει καύσιμα. Όπως παραμένει και το ασθενοφόρο στη Κρέστενα ακινητοποιημένο εδώ και χρόνια! Κανένα ενδιαφέρον από καμία αρχή της Ηλείας!
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















