Με μικρή καθυστέρηση φέτος λόγω του προγράμματος του ΕΣΠΑ
Αγιασμός για την νέα σχολική χρονιά 2015-2016 πραγματοποιήθηκε χθες στους τρεις Παιδικούς Σταθμούς του δήμου Πύργου. Ο αγιασμός στους δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς έγινε με μία μικρή καθυστέρηση λόγω της ολοκλήρωσης των εγγραφών των νηπίων μέσω της δράσης της ΕΕΤΑΑ ΑΕ «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής» στο ΕΣΠΑ που είναι ενταγμένοι και της προσαρμογής των νηπίων στο νέο περιβάλλον τους. Έτσι κρίθηκε σκόπιμο να ολοκληρωθεί η επιλογή και να οριστικοποιηθούν τα αποτελέσματα.
Στον Αγιασμό των Παιδικών Σταθμών παραβρέθηκε εκ μέρους του δήμου Πύργου ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Παιδείας – Υπεύθυνος για τους Παιδικούς Σταθμούς κ. Παναγιώτης Εξαρχόπουλος, καθώς και τα μέλη της διαπαραταξιακής Επιτροπής Επιλογής των παιδιών κ. Θεόδωρος Κόρδας και κ. Χρήστος Αθανάσουλας, οι οποίοι ευχήθηκαν στα παιδιά και στο προσωπικό των Παιδικών Σταθμών Καλή σχολική χρονιά, με υγεία, πρόοδο και δημιουργία. Οι χαρούμενες φατσούλες των νηπίων έδωσαν στην ημέρα έναν ξεχωριστό τόνο. Η εκπαιδευτική διαδικασία έχει ξεκινήσει για τα καλά και οι λιλιπούτιοι μαθητές έχουν ήδη σε μεγάλο βαθμό προσαρμοστεί στη νέα τους καθημερινότητα.






















