Μοιάζει απίστευτη η διάρρηξη που έγινε τα ξημερώματα της Παρασκευής στον Αγ. Γεώργιο Πύργου. Άγνωστοι δράστες μπήκαν σε μονοκατοικία, όπου από την αυλή πήραν τα καναρίνια που υπήρχαν εκεί σε κλουβιά. Και δεν ήταν ένα και δύο, αλλά συνολικά 20 καναρίνια συνολικής αξίας 2000 ευρώ. Δεν ξέρουμε αν οι δράστες σκέφτηκαν πως τα ωδικά πτηνά αποτελούν “θησαυρό” που μπορούν να πουλήσουν ή είναι λάτρεις της μελωδικής φωνής τους…
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















