Πάλεψε γενναία αλλά δεν τα κατάφερε. Από χτες βρίσκεται στη γειτονιά των Αγγέλων, εκεί που δεν υπάρχει ούτε λύπη ούτε στεναγμός αλλά ζωή αιώνια.
Ο 12χρονος Άγγελος Απ. Δημόπουλος στη σύντομη ζωή του, πρόλαβε να γίνει ιδιαίτερα αγαπητός σε συγγενείς, δασκάλους και συμμαθητές. Όμως ο Θεός τον κάλεσε κοντά Του πολύ νωρίς, για να γίνει αγγελάκι στο πλευρό Του...
Η κηδεία του έγινε σήμερα στις 3.30 από τον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Αιγίου.
Η οικογένεια απηύθυνε παράκληση, αντί άνθινων στεφάνων, να διατεθούν χρήματα στο Σύλλογο Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια "Φλόγα".





















