Κατέθεσαν στεφάνια οι προϊστάμενοι εκπαίδευσης του νομού
Του Γιάννη Σπυρούνη
Με την καθιερωμένη παρέλαση στις 11.30 το πρωί, στην οδό Μανωλοπούλου, κορυφώνονται σήμερα στον Πύργο, με την δέουσα λαμπρότητα, οι εκδηλώσεις για τον φετινό εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου, που ξεκίνησαν από χθες το πρωί με την κατάθεση στεφάνων από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας και τους μαθητές σχολείων του Πύργου, στο Μνημείο Ηρώων, στην κεντρική πλατεία.
Παρουσία μαθητών δημοτικών, γυμνασίων και λυκείων, απέτιναν φόρο τιμής στους πεσόντες στην υπεράσπιση της πατρίδας μας κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, καταθέτοντας στεφάνια στο μνημείο Ηρώων, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βασίλης Δημητρέλλος και εν συνεχεία η Διευθύντρια της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζωή Βουρλούμη.
Αναφερόμενος στην σημερινή επέτειο ο προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, Βασίλης Δημητρέλος, τόνισε τα εξής: «Τιμούμε την 75η επέτειο του ελληνικού «ΟΧΙ» απέναντι στην αναίτια, απρόκλητη, αήθη, ιταμή επίθεση κατά της χώρας μας του Ιταλικού φασισμού του Μουσολίνι αρχικά και του Γερμανικού Ναζισμού του Χίτλερ στη συνέχεια. Το «ΟΧΙ» είναι το μέγιστο κατόρθωμα της ενότητας και της αποφασιστικότητας των Ελλήνων. Η 28η Οκτωβρίου, αποτελεί έναν σταθμό με βαθύ νόημα γιατί διαιωνίζει την πάλι του δίκαιου έναντι στο άδικο. Την πάλι για αρετή και ανθρώπινα δικαιώματα. Τους αγώνες και τις θυσίες για λευτεριά και δημοκρατία. Για πάντα η 28η Οκτωβρίου θα παραμένει μια ζωντανή δύναμη και ένας σημαντικός σταθμός στην ιστορία του ελληνικού έθνους. Έχουμε ιερή υποχρέωση και καθήκον να θυμόμαστε τους προγόνους μας, τόσο για τους αγώνες τους, όσο και για τις θυσίες τους».
Από την πλευρά της η προϊσταμένη της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, Ζωή Βουρλούμη, τόνισε ότι «είναι μια ημέρα τιμής και δόξας του ελληνισμού, του ηρωϊσμού και του καθήκοντος, όλων των απλών ανθρώπων της χώρας μας, οι οποίοι πριν από 75 χρόνια έδωσαν ένα ηχηρό μάθημα σε αυτοκρατορίες. Σήμερα πιο επίκαιρο από ποτέ το μήνυμα της 28ης Οκτωβρίου. Άνθρωποι αδύναμοι μπροστά στους ισχυρούς μπόρεσαν και πέρασαν το μήνυμα της ελευθερίας. Ένα μήνυμα περασμένο στο DNA από τους αγώνες του παρελθόντος, όπου στη συνείδηση τους είχε περάσει το «ελευθερία ή θάνατος». Σήμερα η εκπαίδευση οφείλει να μεταλαμπαδεύσει τα μηνύματα της ελευθερίας, του αγώνα, του ήθους, της ακεραιότητας. Οφείλει να δώσει το μήνυμα ότι ο Έλληνας, μπορεί σε δύσκολες συνθήκες να ανταπεξέλθει με ενότητα και ήθος. Πιστεύουμε ότι με όλη την προσπάθεια που γίνεται στην εκπαίδευση η ιστορική μνήμη θα περάσει και πάλι στο DNA των ελληνόπουλων και όταν χρειαστεί ανάγκη να ξαναβρεθούμε σε θέση που θα πρέπει να υπερασπίσουμε την εθνική μας κυριαρχία αλλά και τα εθνικά μας συμφέροντα, τα ελληνόπουλα θα μπορέσουν να ξανακάνουν το ίδιο που έκαναν οι προγονοί μας πριν από 75 χρόνια» κατέληξε…





















