Τίμησαν το έπος του ‘40
Σχολικές εκδηλώσεις αφιερωμένες στους ήρωες του 1940 διοργανώθηκαν χθες σε όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ηλεία. Οι μαθητές Νηπιαγωγείων, Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων, με τη συνδρομή των εκπαιδευτικών τους γιόρτασαν το Έπος του ‘ 40 με απαγγελίες ποιημάτων, θεατρικά δρώμενα (σκετς), ηχητικά ντοκουμέντα και το χρονικό της ημέρας. Αφιερώματα ξεχωριστά που απέδωσαν μοναδικά οι μαθητές, κρατώντας ελληνικές σημαίες
Ο Ελληνοϊταλικός πόλεμος του 1940-41 ήταν η πολεμική σύγκρουση μεταξύ Ελλάδας και συνασπισμού Ιταλίας και Αλβανίας, η οποία διήρκεσε από τις 28 Οκτωβρίου 1940 μέχρι τις 31 Μαΐου 1941, όταν και ολοκληρώθηκε η κατάληψη της χώρας. Επίσημη έναρξη του Πολέμου θεωρείται η «επίδοση του τελεσιγράφου», ενώ μετά τις 6 Απριλίου 1941, με την Γερμανική εισβολή στην Ελλάδα, όπου η Ελλάδα κλήθηκε να αντιμετωπίσει τέσσερις εισβολείς, συνεχίστηκε ως Ελληνο-Ιταλό-Γερμανικός πόλεμος, ή ορθότερα επί της ουσίας Ελληνο-Ιταλό-Αλβανό-Γερμανό- Βουλγαρικός πόλεμος. Στις 11 το πρωί, όλα τα σχολεία του Πύργου, συγκεντρώθηκαν στο Μνημείο Ηρώων στην κεντρική πλατεία, όπου έγινε η ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου και ακολούθησε η κατάθεση στεφάνων.






















