Δύο άτομα τραυματίστηκαν ελαφρά σε τροχαίο που σημειώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης, στην περιοχή Καρπέτα Αχαΐας.
Στο σημείο έσπευσαν η πυροσβεστική υπηρεσία προκειμένου να απεγκλωβίσει τους τραυματίες, καθώς το όχημα είχε πέσει από γέφυρα, όταν ο οδηγός του από λάθος χειρισμό, έχασε τον έλεγχο.
Αμέσως τους παρέλαβε το ΕΚΑΒ, μεταφέροντάς τους στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.




















