Εκτός λειτουργίας έχουν τεθεί από το πρωί της Παρασκευής οι φωτεινοί σηματοδότες στον κόμβο Φιλοθέης στην Ε.Ο. Πατρών - Πύργου. Σύμφωνα με πληροφορίες έχει ενημερωθεί η αρμόδια υπηρεσία και οι οδηγοί θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν διασχίζουν την διασταύρωση.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















