Στο στόχαστρο άγνωστων δραστών μπήκε το υπηρεσιακό όχημα της ΔΟΥ Πύργου, ενώ είχαν ξεκινήσει ελέγχους, το βράδυ του Σαββάτου. Το περιστατικό συνέβη στο Σιμόπουλο Πηνείας, ενώ οι δύο εφοριακοί είχαν σταθμεύσει το όχημα σε σημείο του χωριού και είχαν βγει στην αγορά για ελέγχους. Στάθμευσαν το υπηρεσιακό αυτοκίνητο στις οκτώ το βράδυ και μετά από 25 λεπτά επέστρεψαν για να δουν πως κάποιος είχε σκίσει τα δύο ελαστικά από την αριστερή πλευρά του οχήματος. Οι έλεγχοι όπως ήταν αναμενόμενο διακόπηκαν και οι δύο εφοριακοί αναζήτησαν τρόπο για να επιστρέψουν στην κοντινή Αμαλιάδα, όπου κατήγγειλαν το γεγονός στο τοπικό αστυνομικό τμήμα. Πάντως κάποιοι στο Σιμόπουλο κατάφεραν να δώσουν το μήνυμα πως τα συνεργεία φορολογικού ελέγχου δεν είναι ευπρόσδεκτα στην περιοχή. Το πιθανότερο όμως είναι να καταφέρουν την επόμενη φορά να είναι πιο ενισχυμένα και πιθανόν με την συνοδεία της Αστυνομίας… για παν ενδεχόμενο.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















