Παρράς Euronics
Παρράς Euronics
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis
Επίκαιρα

Τρίτη εθελοντική αιμοδοσία και συνεχίζουν στα Μακρίσια

Τρίτη εθελοντική αιμοδοσία και συνεχίζουν στα Μακρίσια
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis

Συγκεντρώθηκαν 15 φιάλες αίματος

Του Γιάννη Σπυρούνη

Με επιτυχία στέφθηκε και η τρίτη εθελοντική αιμοδοσία που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Μακρισίων «Τα Μακρίσια» στο κοινοτικό κατάστημα του χωριού, το πρωί της Κυριακής. Με αρωγό πάντα το Σταθμό Αιμοδοσίας του νοσοκομείου Πύργου, την προϊσταμένη κα Πανέτα και τους νοσηλευτές και με σημαντική συμμετοχή από τους κατοίκους του χωριού, συγκεντρώθηκαν περί τις 15 φιάλες αίματος, ενώ συνολικά προσήλθαν 25 άτομα εκ των οποίων κάποια δεν μπόρεσαν να προσφέρουν αίμα για λόγους υγείας, μιας και στην καρδιά του φθινοπώρου οι ιώσεις βρίσκονται σε έξαρση.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του πολιτιστικού συλλόγου Βασίλη Γκαβός τόνισε ότι «μέσα σε ενάμιση χρόνο έχουμε κάνει τρεις αιμοδοσίες. Τη χρονιά που μας πέρασε έχουμε χρησιμοποιήσει 45 φιάλες αίματος σε συνεργασία με το Σταθμό Αιμοδοσίας Πύργου, το προσωπικό του οποίου ευχαριστούμε για τη συνεργασία που έχουμε. Καλούμε όλο τον κόσμο να προσφέρει αίμα μιας και παρουσιάζονται μεγάλες ανάγκες. Η συμμετοχή των αιμοδοτών στο χωριό μας είναι σημαντική σε κάθε κάλεσμα που απευθύνουμε και θα πρέπει να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη προσφορά καθώς έτσι μπορούμε να σώσουμε ζωές». Η προϊσταμένη του Σταθμού Αιμοδοσίας Πύργου Κωνσταντίνα Πανέτα, ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: «Είναι η δεύτερη αιμοδοσία μέσα στη χρονιά εδώ στα Μακρίσια. Παρά τις ιώσεις ο κόσμος συμμετέχει γιατί ξέρει πως θα βοηθήσει έτσι τους συνανθρώπους του. Σε συζητήσεις μου με τους εθελοντές αιμοδότες, εκφράζουν την ικανοποίησή τους που προσφέρουν με αυτό τον τρόπο. Χρειάζεται όμως ακόμα μεγαλύτερη διάδοση της εθελοντικής αιμοδοσίας καθώς οι ανάγκες είναι πολύ μεγάλες, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο και με το προσφυγικό πρόβλημα στη χώρα. Θα πρέπει να δίνουμε αίμα σε κάθε ευκαιρία εθελοντικά και πέρα από τις οργανωμένες εκδηλώσεις, με μια επίσκεψη στο σταθμό αιμοδοσίας. Οι αιμοδότες αναπλήρωσης δεν επαρκούν για τις ανάγκες των νοσοκομείων και χρειάζεται μεγαλύτερη κινητοποίηση» σχολίασε η κα Πανέτα που ευχαρίστησε τόσο τον πρόεδρο των Μακρισίων, όσο και τον πρόεδρο του Πολιτιστικού Συλλόγου του χωριού, αλλά και όλους τους εθελοντές αιμοδότες για την προσφορά τους. Ζήτησε δεν να βελτιωθεί η διάδοση των εκδηλώσεων αυτών για να υπάρχουν και καλύτερα αποτελέσματα. Η κα Πανέτα ενημέρωσε επίσης πως στις 20 Νοέμβρη θα πραγματοποιηθεί στον Πύργο ημερίδα για την εθελοντική αιμοδοσία και τους δότες μυελού των οστών στο συνεδριακό κέντρο της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Καλλιόδης Κωνσταντίνος Γυναικολόγος

Καλλιόδης Κωνσταντίνος Γυναικολόγος