Εκλογές για την ανάδειξη των εκπροσώπων των εργαζομένων στο ΔΣ της ΕΡΤ διεξάγονται στις 18 Νοεμβρίου. Ανάμεσα στους 15 υποψήφιους βρίσκεται και ο δικός μας Γιώργος Μαρινόπουλος. Ο ανταποκριτής της ΕΡΤ στο νομό Ηλείας, που ακόμα και στα δύο χρόνια του "μαύρου" συνέχισε να στέλνει ανταποκρίσεις για την ΕΡΤ 3 και την ERTOPEN διεκδικεί την ψήφο των συναδέλφων του. Δύο καλοί φίλοι ο Χαράλαμπος Κοντοπανάγος και ο Γιώργος Χαλικιάς ετοίμασαν το εντυπωσιακό τηλεοπτικό σποτάκι που προβάλει την υποψηφιότητα του Γιώργου Μαρινόπουλου.
Δείτε το...
{https://youtu.be/ajL2NtJRqOs}




















