Στην αξιολόγηση των Διοικητών των Νοσοκομείων της χώρας- η πλειοψηφία των οποίων όπως ο Διοικητής του Γ.Ν. Ηλείας έχουν ήδη υποβάλει στη διάθεση του Υπουργείου την παραίτηση τους- προχωρά το Υπουργείο Υγείας. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ήδη ορίστηκαν τα μέλη της Επιτροπής που θα αξιολογήσει τους υποψηφίους διοικητές και αναπληρωτές διοικητές του ΕΣΥ ωστόσο αυτό που προκαλεί εντύπωση, είναι η πληροφορία ότι για την επιλογή έχουν κληθεί να πουν την γνώμη τους βουλευτές και πολιτευτές του ΣΥΡΙΖΑ! Καμία διαφορά με το παρελθόν δηλαδή… Απομένει λοιπόν να δούμε, αν το Υπουργείο Υγείας επιλέξει τους νέους διοικητές βάσει τεχνοκρατικών και επιστημονικών κριτηρίων ή θα «υιοθετήσει» τα δικά του παιδιά.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















