Του Γιάννη Σπυρούνη
Στο απροχώρητο έχει φτάσει η κατάσταση στην περιοχή Χαλικιάτικα του Πύργου και κυρίως στην πλατεία Μεταξά. Οι κάτοικοι επανειλημμένως έχουν επισημάνει πως η περιοχή έχει μετατραπεί σε γκέτο και η ζωή εκεί έχει γίνει δύσκολη. Χθες ήρθε και η καταγγελία από τους υπεύθυνους του Γ΄ΚΑΠΗ Πύργου πως ο χώρος έχει βρεθεί στο στόχαστρο επίδοξων διαρρηκτών για τέταρτη φορά. Ωστόσο καμία καταγγελία δεν έχει γίνει έως τώρα επίσημα στην Αστυνομία.
Το Γ’ ΚΑΠΗ Πύργου στεγάζεται στο ίδιο κτίριο με το σταθμό του ΚΤΕΛ στην πλατεία Μεταξά. Αποτελεί ένα κύτταρο ζωής και δράσης για τους ηλικιωμένους της περιοχής και αριθμεί περισσότερα από 200 μέλη, που συναντώνται αρκετά συχνά στους χώρους του. Οι χώροι που όμως έχουν βρεθεί αρκετές φορές στο στόχαστρο διαρρηκτών. Και μάλιστα χωρίς να υπάρχει εντός, κάτι που μπορεί να χαρακτηριστεί αξίας, πέραν των αναψυκτικών, των χαρτικών, των απορρυπαντικών και κάποιων ειδών διατροφής. Όπως μας ανέφερε ο εκ των υπευθύνων του Γ΄ΚΑΠΗ, Μιλτιάδης Παναγιωτακόπουλος, χθες βρήκαν το χώρο για τέταρτη φορά παραβιασμένο. Πριν από μερικούς μήνες είχε γίνει προσπάθεια και άγνωστοι δράστες είχαν τρυπήσει μεσοτοιχία με σκοπό να περάσουν στο χώρο του ΚΤΕΛ, μετά από μικρό χρονικό διάστημα είχαν σπάσει τζάμια στην είσοδο του κτιρίου και πριν μερικές ημέρες δεν δίστασαν οι άγνωστοι δράστες να σκάψουν τον εξωτερικό τοίχο του κτιρίου με στόχο να φτάσουν στην αποθήκη που δεν περιέχει τίποτα περισσότερο από τα προαναφερόμενα και σε πολύ μικρή ποσότητα. Χθες οι άγνωστοι δράστες έσπασαν παράθυρο δίπλα στην είσοδο με σκοπό να πουν μέσα και να κλέψουν. «Μας έχουν «χτυπήσει» στο ΚΑΠΗ, τέσσερις φορές, το τελευταίο διάστημα δύο φορές» είπε ο κ. Παναγιωτακόπουλος. «Η περιοχή στα Χαλικιάτικα, έχει μετατραπεί σε γκέτο. Αν δεν υπήρχε και το ΚΑΠΗ στην πλατεία θα ήταν ερημιά. Έχουμε περισσότερα από 200 μέλη που δίνουν ζωή στην περιοχή, όταν λειτουργούμε. Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα έντονο και χρειάζεται αστυνόμευση. Το βράδυ ερημώνουν τα πάντα, φοβάσαι να κυκλοφορήσεις μόνος. Κάτι πρέπει να γίνει δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση» συμπλήρωσε, ζητώντας αύξηση της αστυνόμευσης στην περιοχή, αφού τα προβλήματα συνεχίζουν να υπάρχουν παρά την συχνή έλευση της αστυνομίας κυρίως τις πρωινές ώρες.























