Νέα ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την κατάσταση που επικρατεί στον Πύργο και τα περίχωρα εξαιτίας της συσσώρευσης των απορριμμάτων, εξέδωσε ο Ιατρικός Σύλλογος Πύργου Ολυμπίας.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν «η αλγεινή εικόνα της πόλης του Πύργου και των περιχώρων έρχεται δυναμικά στο προσκήνιο μετά από παρατεταμένη μη αποκομιδή των απορριμμάτων για ενάμιση περίπου χρόνο. Βρώμα, δυσωδία, τρωκτικά, πετούμενα και πάσης φύσεως υλικά….κείτονται κατά μήκος των δρόμων και των γειτονιών της πόλης καταστρέφοντας περαιτέρω την καθημερινότητα των πολιτών, την αισθητική μας, τον πολιτισμό μας αλλά πρωτίστως την υγεία μας. ΄Όποιο συναίσθημα και να εκφράσουμε για την κατάσταση αυτή έχει ξεπεράσει τα όρια του» και συνεχίζουν: «Ο Ιατρικός Σύλλογος διατυπώνει για μία ακόμη φορά την απαίτηση της προάσπισης της δημόσιας υγείας προς πάσα κατεύθυνση και προς κάθε υπεύθυνο. Είναι επιεικώς απαράδεκτο να συνεχίζουν οι πολίτες του δήμου μας να υφίστανται και να εκτίθενται σε άμεσο κίνδυνο της υγεία τους, όπως επανειλημμένα τόσο εμείς όσο και λοιποί φορείς έχουν δηλώσει. Είναι επίσης αδιανόητο να έχουν δοθεί στον δήμο μας ποσά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για την άμεση αποκομιδή των απορριμμάτων
και η πόλη μας να βρίσκεται ακόμα στο έλεος αυτών. Καταγγέλλουμε στη συνείδηση του κάθε πολίτη όλους όσους ευθύνονται για την κατάντια που έχει περιέλθει ο δήμος και απαιτούμε από οποιαδήποτε αρχή του κράτους άμεση λύση. Θα ξαναπούμε ότι η δημόσια υγεία για μας είναι αδιαπραγμάτευτη και ότι δεν υπάρχει χρόνος πλέον
για άλλες καθυστερήσεις γιατί αυτό σημαίνει υποτίμηση της υγείας των πολιτών με όποιους κινδύνους εγκυμονεί. Εκτός και αν περιμένουμε σημαντικά ή και δυσάρεστα συμβάντα για να κάνουμε κάτι περισσότερο. Τέλος, καλούμε όλους τους πολίτες σε επιφυλακή και τήρηση των οδηγιών που ο Σύλλογός μας στο παρελθόν επανειλημμένα έχει διατυπώσει».
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















