Την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου θα παραδοθεί επισήμως από την υπηρεσία Κτηριακών Υποδομών (πρώην ΟΣΚ) το Κλειστό Γυμναστήριο Γαστούνης. Κλιμάκιο του φορέα θα βρεθεί στην έδρα του δήμου Πηνειού για να ολοκληρώσει αυτό το κεφάλαιο για το οποίο εδώ και έξι χρόνια η δημοτική αρχή έχει δώσει μεγάλο αγώνα για να φτάσει στο σήμερα. Όπως είπε ο δήμαρχος Πηνειού Αλέξης Καστρινός στα εγκαίνια του γυμναστηρίου θα αποκαλύψει τα όσα συνέβησαν για να ολοκληρωθεί το έργο, ενώ ακόμα θα ανακοινώσει μια νέα εργολαβία που έχει σχέση με το κλειστό γυμναστήριο. Το έργο αυτό ολοκληρώνει το δημοτικό αθλητικό κέντρο σε αυτή τη φάση. Ο κ. Καστρινός σχολίασε πως «… έχουμε πάρα πολλά έργα που ούτε τα έχουμε εγκαινιάσει, ούτε τα έχουμε γνωστοποιήσει στον κόσμο. Θα έρθει η ώρα τους, θα λάβουν το χώρο τους και θα γίνουν οι παρουσιάσεις όπως πρέπει.
Αυτή τη στιγμή να ξέρετε ότι μαζί με τους συνεργάτες μου κάνουμε έναν τεράστιο αγώνα. Να πω ότι οι εποχές είναι τεράστια δύσκολες. Εμείς δεν βγαίνουμε ούτε να δώσουμε δελτία Τύπου ούτε να πούμε κατόπιν ενεργειών μας. Εμείς πάντα λέμε το εξής. Πολύ δουλειά, λίγες κουβέντες, σοβαρότητα και διαχείριση των κρίσεων. Όσο βέβαια αυτό το πράγμα μπορεί να είναι εφικτό. Σίγουρα θα έρθουν πολύ δύσκολες και τραγικές μέρες. Εκτιμώ ότι πρέπει να είμαστε όλοι μαζί για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε, γιατί δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα» σχολίασε ο κ. Καστρινός μεταξύ άλλων.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















