Δύο φορές κατέστη άγονος ο διαγωνισμός σχετικά με τη σίτιση του Μουσικού Σχολείου Βαρθολομιού. Και στις δύο δεν υπήρξε κανένας ενδιαφερόμενος και πλέον ο δήμος Πηνειού προσανατολίζεται στην έκδοση ανακοίνωσης για κλήση σε απευθείας διαπραγμάτευση, με απόφαση που θα ληφθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης.
Όπως σχολίασε ο δήμαρχος Πηνειού Αλέξης Καστρινός, «αυτή είναι η διαδικασία, αυτός είναι ο νόμος γιατί αν εμείς προχωρούσαμε με άλλη διαδικασία μπορεί να συναντούσαμε προβλήματα στον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ή τίποτα άλλο» ανέφερε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















